Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Men vi kunde ha varit allting

Av A - 4 maj 2014 13:10

Om livet hade velat le emot oss för en stund, om inte jag hade tagit ut min osäkerhet på dig. Om jag bara kunde vara någon som kunde stå ensam på sina egna ben, om jag hade inte hade behövt någon annan för att hålla upp mig när jag faller.


Om och om igen så gör jag fel, allting känns fel och jag kan aldrig göra rätt för att få dig att må som du borde må.

Ständiga snesteg från min sida, känner hur bilden du målat upp av mig börjar tappa färg.

Jag är tristess, en mumlande röst utan verklighetsanknytningar som bara låter bra om du lyssnar medans du håller på att somna.


Ingenting händer i mitt liv förutom du, ingenting i mitt liv ger mig någonting utom just du.

Du är varenda sekund av glädje och varenda sekund av sorg, älskar att du finns medans jag sörjer för att du egentligen inte finns för mig.


När dagen väl kommer och dina sista ord blir något i stil med "Du kan dra åt helvete", kan jag få briljera med min manlighet medans jag med en tyst gråtfylld röst säger "Men vi kunde ha varit allting"


Vi kunde ha varit allting

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 21 september 2014 17:18

Återigen så tar det över som så många gånger förut, som så många gånger innan vänder jag ut och in på mig själv.   Jag orkar inte så nu gråter vi, det måste räcka nu. Det måste ta slut, vill inte vänta till sen jag vill att det tar slut nu. ...

Av A - 2 september 2014 20:59

Så fick vi sänka blicken mot marken och sakta gå tillbaka till exakt samma ruta som vi gav oss av ifrån, resan tog ett abrupt slut när jag inte längre kunde kontrollera situationen.   Skammen är total nu och jag känner mig så skitig/smutsig/värde...

Av A - 4 juni 2014 17:35

Det känns som jag faller, kraften jag faller med sliter sönder mig i stycken.Fast i en bungy-jump lina som aldrig vågar sträckas ut helt, den fortsätter bara att studsa mig. Men kraften är med den och det är som att slå kroppen mot gatsten, om och ...

Av A - 31 maj 2014 17:35

Det känns lite som om livet är påväg att förändras nu, när tankarna inte längre är svarta moln utan bara grådisiga och har regn att erbjuda.   Jag gillar regn, regn är bland det mysigaste vädret som kan erbjudas. Hur skönt det än kan vara med sol...

Av A - 29 maj 2014 16:59

30 minuter senare och alla tankar som skrivits ned har blivit raderade   Kan inte Orkar inte Vill inte   Skriver för att jag mår dåligt, kan inte skriva på grund av att jag mår dåligt. Alla tankarna formas i huvudet och ser ut ungefär s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards