Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Jag lever

Av A - 12 april 2014 02:57

Och jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag är en människa som drivs av smutskänslor.

Jag vet att alkoholen hjälper mig att må så här jävla smutsigt idag, men jag vet inte vad jag ska göra.


Är så otroligt trött på att öppna mig för alla, låta er läsa mig som en öppen bok. Se mig för vad ni tror och sen acceptera det. Idag så borde jag inte leva längre, får känslor av obehag när jag inser det.

Jag vill inte vara mig själv idag, låt mig få vara den coolaste människan i historien idag. 

Låt mig få vara vad du behöver, låt mig få vara ditt allt. Jag ber dig som den mest patetiska människan i historien.


Vad kan jag vara? Jag kan ge dig några känslor men sen tar det slut, jag vet ju att jag är dum i huvudet. Jag vet att jag inte är vuxen och jag vet att jag inte kan erbjuda dig nånting. Men vad fan ska jag göra? Ska jag berätta för dig att du får mig att känna mig utvecklingsstörd? Hur det känns som att jag rider på dina känslor av glädje? 

Jag är en leech i alla dess former, suger ut din ensamhet äter dina känslor av frihet. Jag mördar dig och jag skäms för det, men samtidigt så kan jag inte vara någon annan.


Vem fan är jag? Jag är trasig och jag önskar med hela mitt hjärta att du lagar mig, att du räddar mig. Men du är inte den jag tror, kan jag ens lita på dig i en situation som denna? Jag önskar det med hela mitt hjärta, men samtidigt kan jag inte ens hoppas att du förstår.


Jag vet inte vad du är idag, jag vill att du ska vara allt. Vill att du är HON men vem fan är jag som ska försöka ställa krav på dig? Jag förtjänar inte ens att du ska göra något sånt, och du förtjänar knappast pressen som jag ställer på dig.


11 dagar känns som 11 år, men du vet inte vem jag är. För jag ler för dig medans jag dör inombords, jag vill dö för dig för då hade jag ändå haft ett syfte. Mitt syfte i livet är något jag inte förstår mig på, jag önskar att jag visste vad mitt syfte är. Men jag är dum i huvudet så jag fattar ingenting, jag vet inte ens varför du ens pratar med mig. Börjar misstänka att jag ljugit för dig, att jag lett dig in i mitt liv pga falska förhoppningar.


Förlåt mig för idag, förlåt mig för imorgon och glöm bort mig för resten av ditt liv. För jag kan aldrig vara den jag vill vara för dig. Det dödar mig och det sista jag vill är att det dödar dig, du är så fantastiskt bra och det är därför jag fastnade. Du var ett myggfångarnät och jag var nog bara en smutsig mygga när du väl inser det.


Jag kan se ditt leende och älska att du faktiskt använt det emot mig, men samtidigt så har jag aldrig förtjänat det. Det enda jag har gjort är att visa att du förtjänar bättre, väcka ditt intresse för någon som kan ge dig allt du förtjänar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 21 september 2014 17:18

Återigen så tar det över som så många gånger förut, som så många gånger innan vänder jag ut och in på mig själv.   Jag orkar inte så nu gråter vi, det måste räcka nu. Det måste ta slut, vill inte vänta till sen jag vill att det tar slut nu. ...

Av A - 2 september 2014 20:59

Så fick vi sänka blicken mot marken och sakta gå tillbaka till exakt samma ruta som vi gav oss av ifrån, resan tog ett abrupt slut när jag inte längre kunde kontrollera situationen.   Skammen är total nu och jag känner mig så skitig/smutsig/värde...

Av A - 4 juni 2014 17:35

Det känns som jag faller, kraften jag faller med sliter sönder mig i stycken.Fast i en bungy-jump lina som aldrig vågar sträckas ut helt, den fortsätter bara att studsa mig. Men kraften är med den och det är som att slå kroppen mot gatsten, om och ...

Av A - 31 maj 2014 17:35

Det känns lite som om livet är påväg att förändras nu, när tankarna inte längre är svarta moln utan bara grådisiga och har regn att erbjuda.   Jag gillar regn, regn är bland det mysigaste vädret som kan erbjudas. Hur skönt det än kan vara med sol...

Av A - 29 maj 2014 16:59

30 minuter senare och alla tankar som skrivits ned har blivit raderade   Kan inte Orkar inte Vill inte   Skriver för att jag mår dåligt, kan inte skriva på grund av att jag mår dåligt. Alla tankarna formas i huvudet och ser ut ungefär s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards