Alla inlägg den 14 december 2013

Av A - 14 december 2013 02:11

Jag tror jag har dött och lämnat jorden bakom mig, jag passar inte in längre.
Min plats måste ges bort nu, ges till den som har ett syfte och vill få ut något av livet.
Jag önskar att jag kunde känna något sånt, men jag är mest rädd. Rädd och förvirrad, oroad för att livet rör sig framåt.


Det är som att flyta med strömmen, du försöker frenetiskt hålla dig fast vid stocken.
Men min stock har ruttnat nu, den vill inte längre fungera som en plats för mig att hålla mig fast.


Jag har ingenting längre, fast det är en lögn.
Jag har några men det är aldrig riktigt, det skulle kunna vara men det är det inte


Så det känns som jag är ingenting. och jag kan aldrig vara någonting.
Jag är borta från alla andra, jag är osynlig och jag går sönder igen.


Ensamheten är så otroligt vidrig, jag vet inte om det är ångest men det är obehag som tankarna ger mig.
Jag vill inte leva mitt liv för att komma hem till ingenting, leva livet i en jävla bubbla.
Till slut kommer dagen då föräldrarna har dött och familjen inte finns kvar, allt jag kommer ha är ett jävla husdjur
Inte för att husdjur är dåligt på något sätt, dom kan vara älskvärda och fantastiska. Men jag vill ha mer, mitt jävla ego tvingar mig till mer.


Förtjänar jag mer? Nej jag förtjänar inte ett jävla skit, jag är smuts, jag är äckel, jag är så jävla mycket av ingenting.


Jag vill inte gå in en koma version av livet och komma ut vid 48 års ålder, sitta där med mitt husdjur i min sunkiga lägenhet i juletid helt ensam.
När vännerna har försvunnit och varje tanke på dom följs av avundsjuka och bitterhet.
Det skulle fan aldrig ha varit jag, för jag skulle aldrig ha existerat.
Jag borde ha varit en abort, jag borde aldrig ha fått andas för en sekund, aldrig få ha tänkt för en sekund, ALDRIG FÅ HA EXISTERAT FÖR ENS EN SEKUND.

Jag hatar den här fegheten inom mig, om nu allt är fel så varför dör jag inte? VARFÖR KAN JAG INTE BARA SKÄRA UPP HANDLEDERNA OCH BLÖDA UT?


Jag hatar människan jag är och sörjer den jag var, han syns utåt ibland men vi gick olika vägar. Jag tror han dog på riktigt.

Jag har tänkt så mycket på en sak du sa "Tjejer gillar killar som har mål och passion"
Jag kom ju på att om livet sket sig så skulle jag dö vid 27, hur jävla dumt det än är så har det varit mitt mål sen 16 års ålder.
Krossar mitt hjärta om och om igen att veta att jag kommer fucka upp, jag kommer inte dö och day zero kommer inträffa.
Kommer stå där med skammen som fyller upp hela kroppen, överleva mitt enda mål jag haft i livet som inte varit digitalt.


Hade jag som utomstående sett det här hade jag skrattat, jag hade tänkt "Shit den där snubben måste ju vara den mest tragiska idioten någonsin"
Jag är sån jag är kall mot folk, jag kan vara varmast i världen också men sällan så är det aldrig riktigt.


Du vill nog aldrig vara mig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards