Direktlänk till inlägg 20 november 2013

FAN

Av A - 20 november 2013 01:41

Kom hem igår några dagar försent, jag planerar alltid min ledighet men är aldrig hemma för att dra nytta av den.

Snart så för jag vill ha lite egentid nu, känns som det är något jag skulle behöva rejält.


Kändes perfekt igår, jag var trött redan när jag vaknade vilket var helt underbart. Ska upp i 5 idag och under ledigheten har jag somnat vid 3 som tidigast ungefär, så när man är trött kl 10 på förmiddagen är man tacksam. På dagen/kvällen var jag också halvtrött vilket var helt perfekt, så man lägger sig i sin egna säng för första gången på 4-5 dagar och somnar som en gud klockan 22-23.


Klockan 1:27 vaknar man igen och det känns som klockan är 6 på morgonen och jag är nästan lite stressad, tills jag tittar på klockan... Svettig och jävlig och det får mig att bli så jävla sänkt när det inte funkar som jag vill, vill inte vara något jävla fuckup.


Vad ligger problemet? Har otroligt svårt att somna om, så mitt bästa alternativa nu är att vara orolig över att jag inte ska sova tillräckligt lång tid eller försova mig. Tills jag har lugnat ner mig.


Har heldag imorgon och oftast brukar det kännas som jag inte sovit ett skit när jag somnar om.


Idiotkropp och idiotmänniska

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 21 september 2014 17:18

Återigen så tar det över som så många gånger förut, som så många gånger innan vänder jag ut och in på mig själv.   Jag orkar inte så nu gråter vi, det måste räcka nu. Det måste ta slut, vill inte vänta till sen jag vill att det tar slut nu. ...

Av A - 2 september 2014 20:59

Så fick vi sänka blicken mot marken och sakta gå tillbaka till exakt samma ruta som vi gav oss av ifrån, resan tog ett abrupt slut när jag inte längre kunde kontrollera situationen.   Skammen är total nu och jag känner mig så skitig/smutsig/värde...

Av A - 4 juni 2014 17:35

Det känns som jag faller, kraften jag faller med sliter sönder mig i stycken.Fast i en bungy-jump lina som aldrig vågar sträckas ut helt, den fortsätter bara att studsa mig. Men kraften är med den och det är som att slå kroppen mot gatsten, om och ...

Av A - 31 maj 2014 17:35

Det känns lite som om livet är påväg att förändras nu, när tankarna inte längre är svarta moln utan bara grådisiga och har regn att erbjuda.   Jag gillar regn, regn är bland det mysigaste vädret som kan erbjudas. Hur skönt det än kan vara med sol...

Av A - 29 maj 2014 16:59

30 minuter senare och alla tankar som skrivits ned har blivit raderade   Kan inte Orkar inte Vill inte   Skriver för att jag mår dåligt, kan inte skriva på grund av att jag mår dåligt. Alla tankarna formas i huvudet och ser ut ungefär s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards