Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Storstädning

Av A - 8 oktober 2013 23:46

Namnet på inlägget kan säkert feltolkas till att jag skulle vara så pass duktig att jag faktiskt städar, men icke. 

Har tänkt göra flera inlägg men inte haft orken till att starta datorn, eller så har jag glömt vad jag ska skriva.


Om cirka 7timmar och 27 minuter så kan mitt försök till ett anständigt liv vara över.


Pluggandet har gått sådär, nästan ingenting fastnar överhuvudtaget i mitt huvud längre. Fick reda på att jag var 4 rätt ifrån ett godkänt på matten tidigare idag, det kändes fantastiskt.

Hade sån sinnessjuk ångest så resan hem var ett totalt helvete, tror aldrig jag har varit så nära på att bryta ihop helt och hållet bland folk tidigare. Att stå där på perrongen när dom hade något fel var inte mycket bättre dock, var så många tåg som åkte förbi och snabbt körde dom också. Var tvungen att hålla mig i mitten för annars vettefan vad jag skulle gjort, jag vet ju att om jag misslyckas nu så är min sista chans sumpad, det här är min endhållplats. 


Jag har ingen som helst möjlighet till att betala tillbaka något studielån, visst att jag tänkte på det innan men nu när det väl gäller så inser jag hur mycket jag fuckat upp för mig själv. Konstigt att ens persons resa tillbaka in i samhället kan leda personen åt helt fel håll.


Klarade senaste provet i en annars kurs efter omprov, idag är det dock tid för redovisning och sen omprov för prov 2 tror jag. Redovisning kan antingen gå helt galant eller helt åt helvete, det beror på hur mycket läraren vill jävlas.

Misslyckas jag med den här kursen är det 100poäng borta, jag måste ha minst 400 och med matten som nu ligger på ett IG så är jag redan nere på 400, dock är matte ett ämne jag MÅSTE ha klarat annars får jag inte fortsätta iaf.


Vet inte hur jag ska hantera allt runtomkring, visst jag har inte kört helhjärtat på pluggandet men jag har gjort läxor och läst det som har sagts. Men när saker inte fastnar hur fan gör man? Jag kan läsa samma text 5-10 gånger och det är borta efter 1-2 timmar.

Matte har jag alltid varit skit på vilket jag nämnt, men samtidigt klarade jag ju första matte provet. 

Hade bara otroligt jävla svårt att koncentrera mig under det viktiga pga andra människor, hade ju förväntat mig tystnad och att folk faktiskt gjorde det dom skulle istället för att försöka kolla vad andra gjort, det är ju förfan vuxen nivå trots allt


Så idag är det make eller break, skiter det sig är jag helt fucking körd. 

Ingen press...


Skulle dock städa ut allt och eftersom jag tänker för mycket för mitt eget bästa så har jag en massa extra skit att få ut.


Att signa upp sig på en datingsida var nog bland det dummaste jag har gjort i hela mitt liv, skrev tidigare om bruden som hört av sig. Nu har hon iaf varit inloggad men hon såg väl bilden och tyckte inte att jag såg ut som någon drömprins.

Att känna sig ensam och oälskad är jag inte långt ifrån att vara expert i, men när man känner samma sak via en sida där man ska träffa andra som också söker är aningen skevt. Fast iofs känner man sig som världens fulaste människa efter man lagt upp en bild där.


Hört av mig till 2-3 stycken som jag tyckt varit söta och haft sunda värderingar. Jag tror nog fan inte dom tyckte det om mig direkt, men samtidigt är jag inte så pass desperat så att jag kör något massmejlande bara för att hoppas att någon ska vara så trasig och bli kär i en på ett ögonblick.

(Nej dom svarade inte :) )


Kärlek kommer alltid vara en fascinerande process, man kan visserligen se någon och bara känna den där känslan. Jag har svårt för tjejer som dock är naturligt superheta utan föredrar tjejer som har en vis "söthet" över sig, det jag har lärt mig hittils är att dom snyggare människorna är oftast dom mest känslokalla och jävligaste, men samtidigt så skiljer det sig ju alltid ifrån person till person.


Stör mig dock på att ingen vågar höra av sig, man kan ju träffa nya människor utan att bli kär i dom. Alltid intressant och ibland skönt att bara höra en annan röst och se världen ur ett annorlunda perspektiv om så bara för en minut.

Vet ju själv att det kommer att ta något extra för att få ut mig själv ur den här jävla gropen, min självsäkerhet är nog tvärdöd. Har man visat sig sårbar och varit så lätt att ge till någon annan men återigen blivit bortkastad som skräp så är det nog sånt som händer. 


Men jag vet att jag är bra, ibland är jag tillochmed bäst! Men det betyder inte att jag avskyr mig själv mindre för det, personen jag är nu skulle jag nog bara vilja kasta utför ett stup och aldrig komma i kontakt med.


Jag är så jävla osäker på att jag gjort tidigare så kyssar känns skrämmande, sex känns nästan äckligt det enda som funkar är typ kramar. Kommer bli sedd som idioten som hellre kramades än hade sex, men jag saknar värmen av en annan människa så otroligt jävla mycket ibland. Att bara få somna in bredvid någon och veta att den personen är kvar morgonen efter och att hon kommer att stanna med en.


Att investera allt i någon annan slår nog tillbaka i nyllet på en 9/10 gånger, men jag kommer göra samma sak igen. Den nästa kommer bli mitt ljus, min höjdpunkt på veckan och någon att längta efter varje sekund.


När en människa inte har något riktigt att längta efter eller se fram emot så tappar världen sin färg



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 21 september 2014 17:18

Återigen så tar det över som så många gånger förut, som så många gånger innan vänder jag ut och in på mig själv.   Jag orkar inte så nu gråter vi, det måste räcka nu. Det måste ta slut, vill inte vänta till sen jag vill att det tar slut nu. ...

Av A - 2 september 2014 20:59

Så fick vi sänka blicken mot marken och sakta gå tillbaka till exakt samma ruta som vi gav oss av ifrån, resan tog ett abrupt slut när jag inte längre kunde kontrollera situationen.   Skammen är total nu och jag känner mig så skitig/smutsig/värde...

Av A - 4 juni 2014 17:35

Det känns som jag faller, kraften jag faller med sliter sönder mig i stycken.Fast i en bungy-jump lina som aldrig vågar sträckas ut helt, den fortsätter bara att studsa mig. Men kraften är med den och det är som att slå kroppen mot gatsten, om och ...

Av A - 31 maj 2014 17:35

Det känns lite som om livet är påväg att förändras nu, när tankarna inte längre är svarta moln utan bara grådisiga och har regn att erbjuda.   Jag gillar regn, regn är bland det mysigaste vädret som kan erbjudas. Hur skönt det än kan vara med sol...

Av A - 29 maj 2014 16:59

30 minuter senare och alla tankar som skrivits ned har blivit raderade   Kan inte Orkar inte Vill inte   Skriver för att jag mår dåligt, kan inte skriva på grund av att jag mår dåligt. Alla tankarna formas i huvudet och ser ut ungefär s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards