Alla inlägg den 23 juni 2013

Av A - 23 juni 2013 15:19

Jag dog inte ;) Har bara varit på bättringsvägen på senaste, så har inte behövt rensa skallen på senaste.


Tänkte mest bara köra en uppdatering på vad som hänt dom senaste 8 dagarna i mitt liv:
Jag har återgått en smula till mitt gamla jag, är bättre att jag gör saker jag tycker om även om dom kanske inte är super sociala i andras ögon.


Jag har åkt bil med ett Jehovas vittne vid 6:30 på morgonen, på fyllan självklart dvs jag onykter, han jehovas.

Fascinerande morgon då vi fick slut på ciggaretter och bestämde oss för att traska ner till macken, när vi väl kom ner så var macken stängd och skulle öppna senare (jävla midsommar) Så vi tänkte lifta men det gav inte så mycket, var ingen som var speciellt sugen på att plocka upp oss när vi stod stiliga med varsin öl i handen. 

Så polaren fick för sig att gå och diskutera med polisen som hade nykterhetskontroll i närheten, rätt trevlig polisdam var så jävla säker på att hon skulle tvinga oss att hälla ut ölen. Men hon påpekade mest att det var ohyffsat att ge folk fingret när dom inte bjuder på lift.


Efter att vi snackat med henne en liten stund lät vi henne återgå till jobbet och önskade henne en trevlig midsommar, vi passade på att återgå till våran liftspot.

Funkade absolut inte så polaren går efter första bästa bil som dyker upp på parkeringen, självklart var det ett Jehovas men han var rätt trevlig. Verkade inte lika hjärntvättad och trasig som dom flesta i den där sekten är (Har rätt mycket negativa åsikter om dom pga personer som man känt)

Fick iaf skjuts tur och retur vilket var riktigt jävla trevligt, han fick också en midsommar hälsning!


Polarens brud vaknade till liv och kom ut till mig i vardagsrummet så passade på att sitta på en random chatt med henne, hon fick skriva så vi kunde se hur många äckliga snubbar det finns online nuförtiden. Det är fan aldrig reko att som 45 årig man vilja lukta på en 16årings trosor (FUCK YOU DIN ÄCKLIGA JÄVEL) hatar människor lika mycket varje gång efter att jag varit inne på den där chatten, tragiskt hur vidriga folk har blivit.


Kort och gott var det iaf drickande från torsdag/fredag, trots att jag var riktigt förstörd på kvällen där. Var så galet jävla trött vilket visade sig på lördagen då jag sov från kl 23:30 fredag till 11:00 lördag, var uppe en timme sen somnade jag om igen och vaknade runt 18:30.


Drog iväg till min syster och hennes pojkvän igårkväll och förgyllde deras tillvaro, kul att folk fortfarande bränner bilar känns inte aningen idiotiskt.Fick iaf en rätt bra översikt då bilen brann på parkeringen under oss.

Blev en del alkohol och lite filmtittande innan vi bestämde oss för att gå ut imorse för att kolla vad fan som hände i kommunen, blev dock aldrig mer intressant än att se han fastna i diverse lekställningar och träffa 3 random snubbar vid en busshållplats.

pojkvännen gick lite sönder och fick prata med spyhinken, tror dom flesta saknar min alkohol stamina. Jag kanske inte dricker snabbast men jag kan hålla igång ett hyffsat tag utan problem. Så medans han var tvungen att hälsa på Ulrik vid 5 och sen sova så satt jag fortfarande kvar och lyssnade på musik.


Hade inte mycket till fylla dock, hjärnan gick på högvarv men inte med samma ångest saker så jag slapp avgrunden den här gången iaf. Men tänkte mycket på att var jag än går så händer inte saker som främjer mig i mitt liv, jag trampar mest vatten och känner att jag inte växer på något plan för tillfället. Men samtidigt så har jag försökt allt och gör det mesta för att förändra situationen helt och hållet. Det är bara det att livet inte verkar vilja det så det kör på i samma sega 60bpm medans jag försöker leva i 200bpm.


Fick en del gliringar om att jag desperat behövde pussy igår dock, men tror inte det direkt. Kan koppla bort den delen tills jag behöver den för att jag vill ha den, inte för att nån idiot impuls ska få chansen att bjuda på mer skittankar och ångest.

Men tror jag iaf öppnat några dörrar på senaste, så vem vet kanske hittar en intressant dam inom en snar framtid. Annars så kör jag bara på med Ted som förebild (how i met your mother fan yes i am) det tog han x antal säsonger, så jag förväntar mig ingenting direkt. Fick igår återigen höra att jag ser yngre ut, börjar bli en vanesak nu dock.


Enda jag vet med säkerhet nu är att det bara är att inte ha några egentliga förhoppningar, jag vet inte hur min dröm dam egentligen är eller om hon ens existerar. Kanske bara har skapat ett fantasifoster i mitt huvud vid tidigare tillfällen, så enda som gäller är att inte ställa några krav på något, jag vet själv när jag träffat den rätta.


idag blir det iaf en seg dag men det ska bara bli skönt, somnade vid 7 imorse och vaknade 11. Är ingen ungdom längre så kanske måste återhämta mig lite iaf ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards