Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Klick klick boom

Av A - 12 juni 2013 04:45

Tänker inte direkt på Saliva låten med titeln utan mest hur min skalle kan vara ett sånt fantastiskt vapen, om du lyckas återskapa min hjärna och använda den som ett vapen så gör den nog mer skada än en atombomb.


Ska väl börja med att beskriva dagen samt be om ursäkt för att jag varit borta i några dagar, olagliga substanser och en konstant strävan efter ett annorlunda liv gör att jag försvinner iväg ibland.


Somnade vid 06:30 i tisdags - vaknade 12 snoozade gick up 13, dusch fixa sig och allt sånt där kul som hör till för att kunna se någorlunda ut en dag som denna.


Känns bra - kör samma låt hela buss resan http://www.youtube.com/watch?v=hwBiPkIuB1g (så skön på många sätt) Känner mig hyffsat okej, nyklippt så har lite ökat självöfrtoende trots att jag personligen tycker att jag har aningen äggformat huvud.


köper min dricka och kör min 5-10 minuters promenad till Lernia´s lokaler, matten flyter på rätt schysst är bara avrundning och liknande vilket är rätt även om du gör fel så känns lite pointless. Kör iaf 2 sidor med mattetal vilket är rätt mycket för mig, inte direkt matte snille :)


har bara 90 minuter lektioner så går rätt snabbt, väldigt slappt och skönt mycket snack med kurskamraten. Sedvanlig promenad ner på stan, glider förbi en vän på vägen fixar en ciggarett och en öl och avnjuter båda i den underbara svenska sommarsolen (hoppas ni njöt av den också)


Min kurspolare är skön, riktigt skön trots att han är nykterist och vegan så kan man snacka om allt. Underbart med såna människor i ens närvaro, vi kan snacka känslan av alkohol eller vad fan som helst trots att han kanske inte använder nånting av det. Vi kör den sedvanliga promenaden, nedför bron och vidare genom staden till bänken där vi alltid sitter 20-30 minuter och bara snackar om allt.


So far so good alltså, drar vidare eftersom morsans mans mamma (säg det snabbt 10 gånger) har en granne som har knas med sin hemtelefon och inte fattar hur man kopplar in den, så då ska jag tekniksnillet dyka upp och briljera. Får 100kr för att jag dök upp och 400 för att jag stoppade in 2 sladdar och fick telefonen att fungera. Inte så illa pinkat att tjäna 500kr på cirka 5 minuter.


Går vidare därifrån och känner mig glad, 500kr i handen betyder att dom existerar, dom är mina ingen annans. Det leder såklart vidare till att jag drar hem till en vän med körkort, får han att köra mig till systemet och så handlar vi in några holländska boys som jag ska avnjuta


Får skjuts hem och allt är som vanligt, morsan har kört sin LCHF pizza som enbart smakar ägg (eugh) så blir till att leta i frysen och hittar LIDL`s usla margherita pizza (undvik den är vidrig) käkar iaf upp den och kör första av mina 24 boys livet känns bra, lite uttråkad bara så kollar runt vad som händer online.

Rätt dött så blir Geordie shore säsong 4 (snart klar, den börjar bli jobbig)


Tar det lugnt några timmar sen glider man in på xboxen, min älskade britt är online. Sån jävla älskvärd snubbe trots att han är ett rövhål så är han fantastisk. Låter väl rätt skumt för andra men om du snackar med en människa minst 4 timmar om dagen i 2 år så kommer ett band skapas även om du inte vet hur han ser ut, 


Kör nån timme med han snackar skit, allt det goda men han är en duktig människa med jobb och grejer så han lägger sig relativt tidigt.


In på skype igen snacka med några vänner, gör det i några timmar. 


KLICK KLICK BOOM


Där gick hjärnan sönder och jag har en jävla avgrund under fötterna, all glädje jag kände under dagen och tidigare är borta. Vill gråta måste gråta, vill försvinna helt går sönder igen. Alla framsteg jag gjort sen sist är borta dom finns inte, kan fan inte existera på det här sättet. Livet måste vara mera det kan inte vara det här längre, livet måste vara mer än en fylla, det måste vara mer än ett konstant försök till att avdomna sig själv ifrån allt.


Tänker på henne igen, vet inte vad du gjorde men du tog allt jag var och allt jag kände. Det är väldigt sällan jag känner mina hjärtslag trots att det gått månader, det finns saker jag inte kan göra för att dom påminner för mycket om dig. Måste skala av dom, glömma dig för du finns inte längre och jag ska inte jaga en illusion längre.


Allt det här grundar sig nog inte i dig, det vore en för stor egoboost att säga att du har förstört mig helt. Du förstörde nog bara 2 år av 27, tankarna fanns där innan dig och kommer alltid finnas tills den dagen då jag är nöjd. Men hur blir man nöjd när man själv har krav på en? Min attityd om att skita i allt är ett skal, jag är inte mitt yttre jag är en liten klump som styr det här jävla skalet.


Enda du gjort är att få mig att ifrågasätta människor, kan inte lita på dom och oftast så äcklar dom mig mer än annat. 

Tänker väldigt mycket dock på saker du sa, och nu i efterhand så var du nog inte all that och vid nån tidpunkt i livet hade vi nog splittat iaf. Det som förstör mig är ditt jävla beteende, jag har varit ett rövhål vid några tillfällen men då har jag iaf visat det. Inte döljt det och sen kastat det i ansiktet på folk. 


Men det förstör en människa rätt mycket när dom älskar och avgudar någon i nästan 2 år och får äckel tillbaka.


Önskar jag kunde göra annat när det kommer till allt, men allt jag kan göra är att gråta vid 5:20 en onsdagsmorgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 21 september 2014 17:18

Återigen så tar det över som så många gånger förut, som så många gånger innan vänder jag ut och in på mig själv.   Jag orkar inte så nu gråter vi, det måste räcka nu. Det måste ta slut, vill inte vänta till sen jag vill att det tar slut nu. ...

Av A - 2 september 2014 20:59

Så fick vi sänka blicken mot marken och sakta gå tillbaka till exakt samma ruta som vi gav oss av ifrån, resan tog ett abrupt slut när jag inte längre kunde kontrollera situationen.   Skammen är total nu och jag känner mig så skitig/smutsig/värde...

Av A - 4 juni 2014 17:35

Det känns som jag faller, kraften jag faller med sliter sönder mig i stycken.Fast i en bungy-jump lina som aldrig vågar sträckas ut helt, den fortsätter bara att studsa mig. Men kraften är med den och det är som att slå kroppen mot gatsten, om och ...

Av A - 31 maj 2014 17:35

Det känns lite som om livet är påväg att förändras nu, när tankarna inte längre är svarta moln utan bara grådisiga och har regn att erbjuda.   Jag gillar regn, regn är bland det mysigaste vädret som kan erbjudas. Hur skönt det än kan vara med sol...

Av A - 29 maj 2014 16:59

30 minuter senare och alla tankar som skrivits ned har blivit raderade   Kan inte Orkar inte Vill inte   Skriver för att jag mår dåligt, kan inte skriva på grund av att jag mår dåligt. Alla tankarna formas i huvudet och ser ut ungefär s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards